Valutor:

Kategorier

Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur

Returpolicy
Vi är helt övertygade om att du kommer att ha en lätt utbyte eller återupplevelse! Returnera ditt köp
Alla produkter är kvalitetsstyrda och kontrolleras för eventuella fel innan de skickas. Om du av någon anledning är missnöjd med ditt köp, är du välkommen att kontakta oss via E-mail. Du måste skicka bilder av objektet till vår mailbox. E-postämnet ska betecknas med "Beställningsnummer" så att vi kan ge dig ett snabbt svar (Tack så mycket!).

Försäkra dig om att du begär Retur Merchandise Authorization inom 7 dagar efter mottagandet för utbyte eller återbetalning. Din omedelbara retur av oskränkta, obehandlade eller defekta föremål bör innehålla försäljarens förpackningar och taggar och måste vara i samma skick som när den mottogs. Returer som är skadade, smutsiga eller ändrade kan inte accepteras och skickas tillbaka till dig.
Om du vill returnera ditt köp beklagar vi att du kan betala 50% av varans pris som vår pund och återbetalningsavgift för dina returnerade varor. Returkostnaderna är också kundens ansvar.
Packa varor säkert. Vänligen fyll i följande information med din retur: bill-to name, adress; skicka-till namn, adress; ordernummer; anledningar till återvändande.

Hämta dina Eefunds
När din retur är mottagen och inspekterad av uppfyllningscentralerna, kommer din återbetalning att behandlas och tillämpas automatiskt på ditt ursprungliga inköpskreditkort eller den ursprungliga betalningssätten inom 2 dagar. Observera att det kan ta ytterligare 2-10 eller flera arbetsdagar beroende på ditt kreditkortsföretag efter att din kredit har ansökts om att den ska skickas till ditt konto

Byt ditt köp
Bytesförfrågningar måste göras inom 7 dagar efter mottagandet av ordern.
Ange utbytesobjektet och den nya modellen eller storleken i din e-postadress till kundservicecentret. Föremål måste vara i original skick och oklart för att bli accepterad som retur.
Tillgänglighet för ersättningsobjekt är inte garanterat. Du kommer att få en e-postbekräftelse vid slutförandet av utbytesbehandling
Om du vill byta ut ditt köp, beklagar vi att du kan betala 30% av varans pris (inte ett reducerat pris eller marknadspris) som vår pund och återbetalningsavgift för dina returnerade varor. Leveranskostnaderna är också kundens ansvar.

Avbryt din beställning
Om du vill avbryta ordern för återbetalning, kontakta oss genast. Avbeställda beställningar som inte har levererats kommer att återbetalas med avdrag för 10% av orderens totala pris som avbokningsavgift, vilket debiteras för att täcka administrativa kostnader och transaktionsavgifter som är inblandade i avbeställning av order / order.

Viktig information
a) Vi har gjort allt för att så tydligt som möjligt visa färgerna på våra produkter som visas på vår hemsida. Men eftersom dataskärmar varierar kan vi inte garantera att bildskärmens visning av vilken färg som helst kommer att vara helt korrekt.
b) Om du vill återvända eller byta ut objektet / erna som du beställt bildar oss, måste du leverera det / dem av ditt lokala postkontor. Vi kan inte vara ansvariga för förlorade paket i transit. När din returnering har mottagits och bearbetats kommer du att bli underrättad via e-post.
c) Vi accepterar inte återlämnande av Försäljning och Onlne Clearance-föremål. Om du är missnöjd med ditt köp kan du byta ut objekt i en annan storlek eller färg (gäller endast samma stil du köpte).
Om du har ytterligare frågor eller problem, var god kontakta oss. Vårt lojala kundservice team kommer alltid att vara med dig.
tillbaka
Copyright © 2019 www.watchem.se. All Rights Reserved